Lars Ulriksen | DMcoach.no
Utstilingsformgiver (kommunikatør & dekoratør), fotograf og digital markedsfører
Jeg heter Lars Ulriksen, født i Fredrikstad i 1974 og det er her jeg for tiden holder til, etter mange år i inn og utland. Fra DMcoach.no jobber jeg med alt som er relatert til visuell identitet og synlighet på digitale arenaer.
I mer enn 30 år har jeg jobbet med profil, salg og markedsføring og det er mer enn 20 år siden jeg publiserte min første nettside. Tilgjengelighet, synlighet, funksjonalitet, osv. har blitt en del av tankemønsteret.
Jeg leverer tjenester og samarbeid som er tilpasset hver enkelt kunde. Med erfaring fra store internasjonale merker som Breitling, TagHeuer og Rolex til kjøpmannen på hjørnet samt noen av Norges største butikk kjeder, har jeg bred kompetanse og erfaring fra mange bransjer, strategier og budsjett-størrelser.
Lars Ulriksen +47 464 25 603 | mail@dmcoach.no
RiotCrows AS (ORG/MVA926019074NO) Husebyveien 124. 1623 Gressvik
Konfidensielle samarbeid og tausehetspilkt…
Digital satsing, samarbeidspartnere, strategier, budsjett og informasjon relatert til kampanjer, statistikk, resultat og analyser kan være sensitivt. Jeg holder kortene «tett» og behandler alt konfidensielt når jeg samarbeider med andre mediebyråer, frilansere, bedrifter og profiler.
Tusen takk for jobben du har gjort med våre nye web-sider i Norge, Sverige, Danmark og Storbritania.
Du har levert ihht. til plan og leveringstid.
Setter pris på dine kreative innspill for å gjøre Zilento sine web-sider så bra som mulig og oppdatert til dagens krav.
Service er i førersete hos deg til det beste for oss som kunde og du gir alltid litt ekstra.
Ser frem til videre samarbeid med Web, Google Ads og SEO
Vi bruker Lars som en ekstern partner og «øye på utsiden» for å overvåke vår profil og identitet i digitale medier.
Lars er punktlig, direkte og uredd, et viktig tillskudd til vår interne markedsavdeling. Han er også en del av teamet som setter markedsplanen og de større kampanjene våre.
Vi ønsker Lars velkommen dersom han ønsker å bli en fast del av vår markedsavdeling i fremtiden.
Introtek er godt fornøyd med samarbeidet med Lars, på prosjektet med fornyelsen av plattformen til Foreldehåndboken for Samvirkebarnehagene SA.
Både teknisk og visuelt sett er vi meget fornøyd. Lars’ evne til å holde frister og tidsestimater har hjulpet oss å holde prosjektet på sporet. Ulriksen er kreativ og har god teknisk innsikt i WordPress, dette har bidratt betydelig til både det visuelle og funksjonelle aspektet.
Hans engasjement og innspill har vært nyttige underveis, og det har vært spennende å jobbe sammen med Lars på dette prosjektet.
Vi er et mediebyrå med begrenset kompetanse rundt utvikling av nettsider og e-handel.
Ved behov bruker vi Lars som en del av vårt team på nettsideproduksjon og tjenester som innholdsproduksjon, SoMe, SEO og foto.
Samarbeidet og den konfidensialiteten som tilbys, verdsettes høyt av oss. I perioder med svært korte tidsfrister og utfordrende oppdrag leverer Lars alltid som avtalt innenfor gitte frister og utfordrende deadlines.
Fourfit AS brukte Lars til produktbilder til vår nettside.
Vi er strålende fornøyd med både prosessen og resultatet. Lars er profesjonell, hjelpsom og en god sparringspartner for ideer. Fourfit AS kan anbefale Lars på det varmeste.
Jeg har vært så heldig å finne Lars! Å få hjelp av Lars, har vært min beste investering i bedriften min.
Lars er et unikum på det aller meste, her får du full pakke. Utrolig dyktig, veldig behagelig, kreativ og «på», han tar mine utfordringer og ideer og gjør gull ut av det meste. Jeg er superfornøyd med min nye nettside, og Lars kommer alltid med gode innspill når det gjelder markedsføring og synlighet.
En tusenkunstner – visuell kreativ, dyktig med ord/tekst, tech-nerd, fantastisk markedsfører og han er i tillegg en utrolig fin fyr å samarbeide med. Jeg tør å påstå at Lars ser lenger enn de fleste og gir Lars mine varmeste anbefalinger!
Profil & Visuell Identitet
Profil og visuell identitet handler om førsteinntrykk og helhetsinntrykk. Det er bedriftens personlighet og det som møter kunden i all kommunikasjon på alle arenaer.
E-handel & Nettsider
Skreddersydde, skalerbare løsninger for e-handel og nettsider, som gjør det enkelt å kommunisere med kundene. Optimalisert for god rangering og gode kundereiser.
Foto & Redigering
Produktfoto, referanser, ansattbilder eller temabilder for oppdateringer i SoMe og "krydder" i artikler og nyhetsbrev. Bilder er en del av den visuelle identiteten.
Innholdsproduksjon
Informativt og godt innhold bygger relasjoner, skaper tillit og gir troverdighet. Like viktig som innholdet, er en god og effektiv strategi for hvordan innholdet deles.
Sosiale Medier (SoMe)
Sosiale Medier er en viktig del av både merkevarebygging og salgskampanjer. Kontinuerlig aktivitet i SoMe bør være en del av markedsstrategien.
SEO & Markedsføring
Search Engine Optimization (SEO) er tilpassing av innhold og semantikk som bidrar til at nettstedet blir mer synlig og får bedre plasseringer i resultat på søk.
DMcoach.no drives av Lars Ulriksen - RiotCrows AS (ORG/MVA926019074NO) Husebyveien 124. 1623 Gressvik